onsdag 11 januari 2012

Resfeber?

Hestra, Sverige. 
11 januari 2012
kl 23.35

Idag är dagen. Dagen innan den stora dagen. Alltså dagen då min (hittils), största resa kommer ta sin början!

2,5 månad, ca 80, dagar på en annan kontinent tillsammans med min vapendragare, Jonathan Claar!

För en mer tydlig förklaring, vi åker till Kanada för att vara ledig och åka skidor. Jakten på den mytomspunna kanadensiska snön tar sin början i och med morgondagen.

Flyget går från Landvetter, mellanlandar i Frankfurt för att sedan ta oss till Calgary! Väl där väntar ca 40 mil på en buss för att nå våran slutdestination, Revelstoke, British Columbia!

Så var det en grej till, resfebern! Jag har inte känt av någon som helst tillstymmelse till detta tidigare, och inte trodde jag att jag hade någon nu heller. Inte för ens jag släckte lampan och försökte sova, good luck with that säger jag bara! Så ja, resfebern infinner sig och därmed är allt i sin ordning!

Jag försöker uppdatera mycket under resans gång, får se hur mkt wi-fi som finns att tillgå!

Vi hörs inom en framtid!

E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar