onsdag 22 februari 2012

It's like magic!

Snörapport för Revelstoke. Ny snö de senaste 7 dagarna: 71 cm.

Frågor på det?

Dumping


Okej. Då kan jag berätta lite mer. Det har snöat, rejält! Dessutom har det blåst lite här och där, vilket har transporterat snön till lite diverse platser. Hittar man några av dessa platser kan man skratta sig lycklig, då är snön nämligen bottenlös. Vi har hittat några av dessa platser.

En teletubbie med puderskägg

Lunch i djup snö

Pow

Pow

Jag kan egentligen inte säga så mycket mer än att de senaste dagarna har bjudit på några av de bästa puderåken hittills i mitt liv! För att ni skall få en liten hint om hur det kan se ut när jag åker runt i snön har jag klippt ihop en liten edit från de senaste dagarna! Hoppas ni gillar den!




Fun pow,

E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar