lördag 18 februari 2012

It is dumping!

ÄNTLIGEN!
Nu kommer det vända, jag känner det inom mig. För nu snöar det banne mig riktigt stora feta flingor utanför fönstret och som väderleken ser ut framöver kommer det fortsätta! Med andra ord, dags för lite puderåkning igen! =)

Jonte och jag har idag kört ett gäng åk i south bowl. Fin pudersnö bjöds det på, dock inte bottenlös då botten är extremt hård och snön ovanpå inte tillräckligt djup. Det tror jag dock snart att det blir ändring på!

Jonte väljer linje


Kan återigen bara påpeka att kanadensare verkligen är trevliga! Har idag liftat både till och från berget samt åkt lift med diverse helt olika personligheter. ALLA lika trevliga och lättsamma. Vi i Sverige borde ta efter, det hela blir faktiskt trevligare då!

Idag har vi även haft en omgång matlådeyatzy. Spelade hem en wok med biff, trots min tredjeplats! Kan inte annat än vara nöjd.

Vill även passa på att gratulera Björnrikes egen längdåkande norsk, Åsmund, på hans födelsedag! Grattis!

Snart dags för sängen, tidig uppstigning imorgon!

Vi hörs,

E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar