torsdag 23 februari 2012

Grillning och packning

I morgon händer det grejer vill jag lova! Det har tisslats och tasslats en del om det, men nu är det bestämt och det kommer ske!

Vi skall på road trip till USA!

Martin, Sebastian, Jonte, Jocke och jag kommer att kl 04:00 (kanadensisk tid) ta bilen söderut. Vi har siktet inställt på Seattle där det väntar lite storstadshäng och shopping. Därefter styr vi kosan mot Mt. Baker! Det är den skidort som har världsrekord i mest snö under en säsong! Boom!

I och med detta beslut så blev det idag sista dagen jag träffade pappa innan han far tillbaka till Sverige på söndag. Vi spenderade dagen på berget där vi åkte skidor ihop med Anders och Marita. Därefter styrde vi upp en trevlig kväll hemma i huset med lite grillning. Vitlöksmarinerad fläskfilé samt lite Sirloin stekar åt vi tillsammans med rostade rotsaker och en tzatsiki! Riktigt trevlig avslutning på pappas vistelse här! Kul att du kom över!

Pappa och Anders sköter grillen

Packar bilen för road trip!

Jag antar att nästa inlägg ni kommer läsa är skrivet i US and A! Skriver väl något så fort jag har internet igen! Stay tuned!

E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar