söndag 18 mars 2012

Vårkänslor

Tiden går fort när man har roligt sägs det. Jag kan inte annat än hålla med om det påståendet! Jag har faktiskt bara en vecka kvar i Revelstoke!

Jonte och jag bokade hotell i Calgary idag, så om en vecka har vi tagit greyhound bussen dit och tillbringar en natt där. På måndag är det dags för flyg hem till Sverige och på tisdag är jag åter på svensk mark!

Att tiden går fort märks även på naturen här. Snön smälter i byn och i de nedre delarna av berget. Solen är varmare och dagarna mycket ljusare och längre. Det är banne mig vår på riktigt! Måste säga att det är härligt. Längtar hem till vårslask och parkåkning nu. Inte så långt kvar...

Droppar lite bilder nedan som späder på vårkänslorna! =)

Kladdkaka med jordgubbar och glass

Dart turnering på Traverse

Sol, slask och värme

Gött vårhäng med Luleåmaffian


Safe turns,

E

2 kommentarer:

  1. Ni behöver en fotograf som kan ta sköna actionbilder...jordgubbar och kladdkaka har jag sett nog av nu! ;)

    /Sunken

    SvaraRadera